Καλώς ορίσατε στο Under Construction

Καλώς ορίσατε στη σελίδα μας. Πρόκειται για μια γενικού ενδιαφέροντος σελίδα χωρίς συγκεκριμένη θεματολογία. Αν έχετε να μας προτείνετε κάποιες βελτιώσεις, μην διστάσετε να επικοινωνήστε μαζί μας.

25.3.12

Ιδιωτική παιδεία

Έπειτα από κάποιες μικρές συζητήσεις πάνω στο συγκεκριμένο κείμενο, θεωρώ σκόπιμο να κάνω ένα σχόλιο πριν την παράθεσή του. Πήρα την απόφαση να το αναρτήσω επειδή θεωρώ ότι έχει ορισμένες ιδέες που -αν και άκομψα δοσμένες- αξίζει να μας προβληματίσουν. Θεωρώ χρήσιμο να μην καταφεύγουμε σε συλλήβδην κρίσεις, αλλά αντίθετα να κάνουμε πράξη την προτροπή του Ισοκράτη:
Ώσπερ γαρ την μέλιτταν ορώμεν εφ' άπαντα μεν τα βλαστήματα καθιζάνουσαν, αφ' εκάστου δε τα βέλτιστα λαμβάνουσαν, ούτω δει και τους παιδείας ορεγομένους μηδενός μεν απείρως έχειν, πανταχόθεν δε τα χρήσιμα συλλέγειν. 
(Όπως ακριβώς βλέπουμε τη μέλισσα να κάθεται σε όλα τα φυτά και να παίρνει απ' το καθένα ό,τι καλύτερο υπάρχει, έτσι πρέπει και αυτοί που επιθυμούν να μορφωθούν, να μην αφήνουν τίποτε χωρίς να το γνωρίσουν, από παντού όμως να επιλέγουν τα ωφέλιμα)
_______________________________________________________________________________


Από τα πανάρχαια χρόνια οι Έλληνες προόδευσαν υπό την σκέπη της ιδιωτικής παιδείας. Η ιδιωτική παιδεία πρέπει να υποστηρίζεται αναφανδόν σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες. Μόνον δια του ανταγωνισμού θα βελτιωθεί η ποιότητα των παρεχομένων εκπαιδευτικών υπηρεσιών. Οι Έλληνες γονείς είναι υπεύθυνοι για την εκπαίδευση των τέκνων τους. Τα κράτη μέσα στα οποία ζουν δεν επιτρέπεται να παρεμβαίνουν στην διδασκαλία των Ελληνοπαίδων. Η κρατική παιδεία αφαιρεί από τους Έλληνες γονείς την δυνατότητα επιλογής σχολείου, και κατ’ επέκταση αφαιρεί την ελευθερία της συνειδήσεως. Οι Έλληνες γονείς υποχρεούνται να παρεμβαίνουν στην επιλογή της διδακτέας ύλης.
Τα κρατικά ρωμέϊκα σχολεία έχουν μετατραπεί σε άντρα συμμοριών και ναρκωτικών. Διδάσκουν μίσος κατά του Ελληνισμού. Κοστίζουν στον Έλληνα φορολογούμενο πανάκριβα. Δεν παρέχουν ασφάλεια στους μαθητές. Χάνονται ώρες διδασκαλίας εξ αιτίας καταλήψεων και απεργιών. Η υγιεινή των κρατικών ρωμέϊκων σχολείων είναι ανύπαρκτη.  Η ποιότης των καθηγητών κάκιστη. Δεν γίνεται έλεγχος ικανοτήτων στους προσληφθέντες καθηγητές, ούτε έλεγχος προόδου.  
Το εκπαιδευτικό μονοπώλιο του ρωμέϊκου ψευδοκράτους είναι παράνομο και καταχρηστικό. Για να συγκαλυφθεί η καταστροφική του επίδραση, χρησιμοποιεί το σόφισμα της «δημόσιας και δωρεάν παιδείας». Αποσιωπά ότι «δημόσια παιδεία» σημαίνει ρωμέϊκη-μονοπωλιακή παιδεία. Δημόσια παιδεία είναι μόνον η ιδιωτική παιδεία διότι σε κάθε μαθητή παρέχει πρόσβαση στο επάγγελμα που θέλει, στην σχολή που θέλει, με τα προγράμματα που θέλει, με τους καθηγητές που θέλει, με τα εργαστήρια που θέλει. Αντιθέτως η κρατική ρωμέϊκη παιδεία είναι αντίστοιχη των σοβιετικών αρτοποιείων: Οι σοβιετικοί περίμεναν ώρες στην ουρά για να αγοράσουν με δελτίο λίγο άρτο κακίστης ποιότητος.
Τα Ελληνικά ιδιωτικά σχολεία ανά τον κόσμο προωθούν τις αξίες της επιλογής, της υπεροχής και του συναγωνισμού στην εκπαίδευση έναντι της ρωμέϊκης, μονοπωλιακής, κρατικής, μισελληνικής εκπαιδεύσεως. Η ιδιωτική παιδεία προάγει την αξία της υπευθυνότητος των γονέων σε αντίθεση με την αδιαφορία, η οποία τροφοδοτείται όταν εγκαταλείπουμε τα Ελληνόπουλα έρμαια στα δολοφονικά χέρια των ρωμιών καθηγητών.
Η ιδιωτική παιδεία προωθεί την αξιοκρατία και τον συναγωνισμό διότι οι κακοί μαθητές αποβάλλονται από ένα ιδιωτικό σχολείο που θέλει να διατηρήσει την φήμη του ώστε να προσελκύει τους καλύτερους μαθητές. Μόνον η ιδιωτική παιδεία δημιούργησε σχολεία αρίστων, στην ρωμέϊκη κρατική παιδεία δεν υπάρχουν σχολεία για αρίστους μαθητάς. Η ισοπεδωτική τάση της ελαχίστου προσπαθείας που επικρατεί στο κρατικό ρωμέϊκο σχολείο δεν έχει θέση στην Ελληνική ιδιωτική παιδεία.
Η Ελληνική ιδιωτική παιδεία σε πλήρη αντίθεση με την κρατική παιδεία, προωθεί τις αξίες της πειθαρχίας, της ριψοκινδυνεύσεως και της αυτοπεποιθήσεως.
Μία ισχυρή προσωπικότητα καλλιεργείται όταν από μικρή ηλικία διδάσκεται την πειθαρχία. Όστις συνηθίσει να κατατρίβει τις δυνάμεις του στην μελέτη, να προστατεύει το σχολικό του κτήριο, να σέβεται τους δασκάλους, θα προκόψει στην ζωή του. Αντιθέτως ένα Ελληνόπουλο που έχει την ατυχία να μαθητεύει σε κρατικό ρωμέϊκο σχολείο διδάσκεται την απειθαρχία. Ουδείς τιμωρείται αν δεν μελετά τα μαθήματά του, ή αν καταστρέψει τις σχολικές εγκαταστάσεις ή αν απουσιάζει δολίως από την τάξη, ή αν εξυβρίζει τους δασκάλους. Ένας τέτοιος μαθητής θα μεγαλώσει χωρίς αυτοπειθαρχία, χωρίς σεβασμό στους νόμους του έθνους, χωρίς ιδανικά. Θα δυστυχήσει στην ζωή του.
Ένας ολοκληρωμένος Έλλην πρέπει να μαθαίνει από μικρός να ριψοκινδυνεύει, είτε αυτό είναι εξερεύνηση ενός δάσους, είτε επιχειρηματική δράση, είτε ανάληψη ενός δύσκολου εγχειρήματος για το οποίο υπάρχουν πολλές άγνωστες παράμετροι. Το να αναλαμβάνουμε δύσκολες αποστολές χωρίς να γνωρίζουμε εκ των προτέρων τις πιθανότητες επιτυχίας βοηθά στην ανάπτυξη πρωτοβουλίας ως σημαντικού στοιχείο της προσωπικότητος.
Τα Ελληνόπουλα πρέπει να μαθαίνουν από μικρή ηλικία να στηρίζωνται στις δικές τους δυνάμεις σε ό,τι αφορά την μελέτη, τις πειραματικές εργασίες, και την έρευνα. Πρέπει να απεχθάνωνται την λογική του ενός κρατικού βιβλίου για κάθε μάθημα. Πρέπει να μάθουν να αλιεύουν μόνοι τους γνώσεις από τις βιβλιοθήκες και το διαδίκτυο. Πρέπει να πειραματίζωνται σχεδιάζοντας δικές τους εργασίες. Στο κρατικό σχολείο τα πράγματα λειτουργούν ανάποδα. Το παιδί μετατρέπεται σε βρέφος που το ταΐζουν έτοιμη γνώση. Διαβάζει ένα κρατικό εγχειρίδιο και το παπαγαλίζει. Το κρατικό σχολείο του καταστρέφει την δημιουργική ικανότητα ενώ ώφειλε να την αναπτύσσει.
Τα ιδιωτικά σχολεία είναι τα μόνα που μπορούν να βοηθήσουν τους πτωχούς μαθητές να σπουδάσουν πραγματικώς, αντί να χαραμίζουν την ζωή τους στα άθλια κρατικά σχολεία. Το ρωμέϊκο ψευδοκράτος υποχρεούται να μειώσει την φορολογία όσων Ελλήνων απέδρασαν από την κρατική παιδεία. Με ένα σύστημα κουπονιών οι πτωχοί μαθητές θα μπορούν να πάνε σε όποιο ιδιωτικό σχολείο τους κάνει δεκτούς. Θα δίδωνται υποτροφίες στους καλυτέρους πτωχούς μαθητές. Και τέλος δάνεια σπουδών για όλους τους μαθητές που θα εξοφληθούν όταν ο μαθητής ενηλικιωθεί και καταστεί ανεξάρτητος επαγγελματικώς.  
Το κρατικό εκπαιδευτικό σύστημα δεν εξασφαλίζει ίση πρόσβαση στην μάθηση. Αυτό που κάνει το κρατικό-μονοπωλιακό εκπαιδευτικό σύστημα είναι να εξασφαλίζει σε όλους τους Έλληνες μαθητές ίση πρόσβαση στην αγραμματοσύνη. Η κρατική παιδεία παρέχει ίση και υποχρεωτική πρόσβαση στην μετριότητα. Το ρωμέϊκο κράτος παρέχει δημόσιο και δωρεάν μισελληνισμό. Στόχος της κρατικής, ρωμέϊκης, μονοπωλιακής παιδείας είναι η καταστροφή της προσωπικότητος του μαθητού. Για αυτό ισχυρίζεται ότι παρέχει δωρεάν τις υπηρεσίες του.
Αλλά ξέρουμε ότι δεν είναι δωρεάν. Το κόστος είναι πανάκριβο, σπαταλούνται δισεκατομμύρια χωρίς καμμία ανταπόδοση. Οι Έλληνες καλούνται με τεράστιες φορολογικές επιβαρύνσεις να πληρώσουν για τον πνευματικό τους ευνουχισμό. Καλούνται να πληρώσουν διπλά το κόστος της μορφώσεως των παιδιών τους. Μία φορά πηγαίνοντας στα άθλια κρατικά σχολεία, και μία πληρώνοντας ιδιωτικά εκπαιδευτήρια για να συμπληρώσουν τις γνώσεις που δεν έλαβαν.

Ευχαριστώ τον Γιώργο Παπαδόπουλο που μου έστειλε το παραπάνω κείμενο.

1 σχόλιο: